info@keramiaotthon.hu
A vintage lakberendezés szerelmeseinek

Szállítási és fizetési információk

Szállítás

Szállítási idő és költségek
A házhoz szállítást a Sprinter Kft. vagy az MPL futárszolgálat biztosítja. Alap szállítási idő 8-10 munkanap. Előrendeléses / külső raktáron lévő termékek esetén a termék oldalon feltüntetett 10 munkanap vagy 3-5 hét a szállítási idő. Az esetleges késésről időben értesítünk, amennyiben szükséges. Személyes átvételre jelenleg sajnos nincs lehetőség.
Szállítási díj
A következő szállítási módk közöl választhatsz:
1. MPL csomagautomata 5kg-s csomagig: 1290 Ft - csak előre fizetéssel
2. Házhozszállítás FÁMA futárszolgálattal 1590 Ft; előre fizetéssel és utánvéttel is kérhető.
3. Házhozszállítás MPL futárszolgálattal, postán maradó opciócal 1990 Ft, csak előre fizetéssel.
Ingyenes 49.990 Ft feletti vásárlás esetén
MPL csomagautomata működése
Csomagautomatába 5 kg-s csomagot melynek maximum mérete 50 x 31 x 35 cm. A csomagautomatába történő elhelyezésről a megrendelő email és SMS értesítést kap. Innentől kezdve 5 nap áll rendelkezésre a csomag átvételére. A csomag automatából történő felvételéhez egy 6 számjegyű kódot kap SMS-ben és emailben is. Amennyiben a csomag nem kerül átvételre, úgy azt a legközelebbi postára szállítják, és ott további 5 napig átvehető.

Fizetés

Online bankkártyás fizetés
Biztonságos és egyszerű online bankkártyás fizetés Ha ezt az opciót választod, fizetésed a Shopify és az OTP Bank elismert, biztonságos fizetési rendszerén keresztül valósul meg. A pénztárból átirányítunk az OTP Bank oldalára, ahol biztonságosan, titkosított kapcsolaton keresztül kifizetheted a megrendelésed összegét.
Banki előreutalás
A fizetendő összeget előre át kell utalnod az Budapest Banknál vezetett bankszámlánkra, a megrendeléstől számított 3 munkanapon belül. Az utalással kapcsolatos információkat a megrendelést megerősítő e-mailben küldjük el.

Rendelés menete

Mi történik a rendelés leadását követően?
Sikeresen leadott megrendelésedet minden esetben még a rendelési felületen azonnal visszaigazoljuk, majd később automata e-mail üzenetben is tájékoztatunk annak státuszáról. Amint a rendelésed átadásra kerül a kiszállító partnerünk felé, automata e-mail üzenetben értesítünk.
Kiszállítás
A futár a kézbesítés napján értesítést küld a megadott telefonszámra és/vagy email címre. A futárszolgálatnál lehetőséged van időpontot vagy szállítási címet módosítani egyszeri alkalommal. A futár a csomagot kétszer próbálja meg kézbesíteni. Ha ez sikertelen, úgy a csomag visszakerül hozzánk, és a megrendelésed töröljük.
Mi történik, ha sérült a termék?
Amennyiben a termék átvételekor úgy látod, hogy a csomagolás sérült, kérjük, ellenőrizd a csomagot és a benne lévő termékek sértetlenségét. Amennyiben a csomag megsérült szállítás közben, és/vagy a tartalom sérült, összetört vagy szerinted hibás, hiányos stb., úgy a szállítótól kérd jegyzőkönyv felvételét. Ha a csomag kívülről sértetlen, de a termék sajnos mégis törött, úgy kérjük a sérült termékről juttass el emailben fényképet ügyfélszolgálatunkra.

Elállás

14 napos elállás
Fogyasztókat a termék átvézetéről számított 14 napon belül megilleti az elállási jog. Ebben az esetben kérjük az Elállási nyilatkozattal együtt küldd vissza a terméket címünkre.
Át nem vett csomagok
Amennyiben a csomag nem került átvételre, és a fogyasztó nem él az elállási joggal, úgy a felmerült szállításik költség kötbérként kiszámlázásra kerül. A visszaszállítás költsége a vásárlót terheli.

Értkelések

Hogyan működnek oldalunkon a vásárlói értékelések?
A termékek és a webshop értékeléséhez a Biano Star (biano.hu) és a Fogyasztó Barát szolgáltatásait használjuk. A megrendelést követően a vásárlót a megrendelés során megadott email címén a Partnerünk felkéri a termék(ek) és a weboldal értékelésére, mely opcionálisan megtehető. A Biano Star és a Fogyasztó Barát értékelő rendszerekbe így csak a valós megrendelések, vásárlások alapján kapott felhasználói értékelések kerülhetnek ki. 

Használd keresőnket!

Kosarad